// Goed Wonen in Gemert-Bakel is een ondernemende en betrokken woningcorporatie met 2.500 woningen.
We hebben een nieuwe campagne ontwikkeld voor Goed Wonen. Lees daar meer over in de case van Goed Wonen.
Het concept wat we voor Goed Wonen hebben ontwikkeld is 'flexibel'. Als corporatie overstijgen zij wonen, ze bieden extra toegevoegde waarde. Altijd optimaal passend bij hun brede doelgroep. In het logo staan de punten voor deze flexibiliteit. Ze kunnen op verschillende manieren aan elkaar verbonden worden, flexibel, altijd passend. Het woord Goed. wordt als zelfstandig naamwoord gebruikt gevolgd door een spreuk of zin als ondersteuning om de visie van Goed Wonen optimaal uit te dragen.
Goed Wonen informeert veel in verschillende brochures. Wanneer je huurt kreeg je die allemaal mee, terwijl de helft waarschijnlijk niet voor jou van belang was. Dat kan anders, vonden wij! We hebben toen een klein boekje ontwikkeld, waarin alle brochures omschreven staan. Dat boekje is handzaam en handig om te bewaren en als je dan meer informatie wil over een bepaald onderwerp kun je de 'grote' brochure bij Goed Wonen aanvragen.
In Gemert staat het Samen'Thuis huis. In opdracht van Goed Wonen hebben we daar een film voor gemaakt. Wij zijn zo enthousiast over het Samen'Thuis huis, hier willen we later zelf wonen!
Om energie te besparen in de huizen van Goed Wonen hebben we de campagne 'van rood naar goed' ontwikkeld. Daarbij werden de huurders geïnformeerd dat hun woning van label G naar minimaal label C verbeterd ging worden.
Speciaal voor de elektrische bus hebben we een passende belettering ontworpen.
Om de huurders te informeren en betrokkenheid te creëeren gaf Goed Wonen haar eigen magazine uit, de Goed. Hiervoor hebben wij het ontwerp gemaakt en de opmaak jarenlang verzorgd.
Goed Wonen ondersteunen we al jaren in al hun communicatie-uitingen. Hieronder een greep uit de vele ontwerpen, hier ervaar je dat een goed basisconcept van een merk op vele diverse manieren uit te voeren is. Elke keer anders, maar allemaal met het duidelijke eigen gezicht van Goed Wonen.
Op het terrein waar de Michaëlschool stond, gaat Goed Wonen huurwoningen bouwen. Ze hebben nog geen ideeën; er is nog geen kant en klaar plan. Ze starten letterlijk met een leeg vel papier. Samen met toekomstige bewoners willen ze deze bouwlocatie inrichten. Dit hebben wij in een concept vertaald met bouwplaten.
Om belanghebbenden te informeren over hun visie voor de toekomst heeft Goed Wonen een ondernemingsplan 2010-2015. Om dit ondernemingsplan te verantwoorden, hebben we een verantwoordingsboekje ontwikkeld. Handzaam, kort, bondig en duidelijk.